اگر چه ایرانسل اپراتور ایرانسل اپراتور

اگر چه: ایرانسل اپراتور ایرانسل اپراتور همراه مکالمه هزینه مکالمه اپراتور تلفن همراه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (567)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    گاهی کلمات سکوت میکنند. آرام گوشه ای مینشینند و شرمنده، سر در گریبان فرو میبرند. آیا که به خوبی میدانند نمیتوانند حق مطلب را ادا کنند. نمی توانند به گونه ای کنار یکدیگر بنشینند که بفهمانند یک چیز، یک اتفاق، یک لرزش، صد ها غم و ویرانی چقدر بزرگ و جبران ناپذیر هست، آن هم جهت نجیب ترین قومی که همین زمین چموش و بی انصاف تا بحال به خود دیده هست. غمزده ایم و در سوگ هموطنانمان نشسته ایم، هموطنان کردستان، کرمانشاه، ایلام و نوار غربی کشورمان که در اتفاق زمین لرزه سهمگینِ مرز کشور عزیزمان ایران و عراق، که رعشه ی آن تا به پایتخت کشور عزیزمان ایران هم رسید، جان خود را از دست داده اند.

    در این ساعات دو توصیه بسیار حائز اهمیت هست، اول اینکه در این شرایط مجروحین به شدت به خون نیاز دارند، علی الخصوص گروه O منفی، لذا در این باب دریغ نکنید. توصیه ی دوم تنها خطاب به عده ی اندکیست: لطفا کمی وجدان، شرافت و انسانیت داشته باشید و از این اتفاق جوک نسازید. کافیست تصور کنید پدری را که بر جنازه ی فرزندانش زار میزند، دختربچه ای را که گوشه ی پیراهن مادرش را زیر آوار گرفته و گریه میکند، زنی که که جسد شوهرش را جهت آخرین بار در آغوش گرفته و صورت ی مرد غرق اشک های اوست. انسان باشیم لطفاً.

    پست همدردی مهدی سلطانی در دقایق اولیه بعد از این حادثه، شاید نخستین همدردی از میان صورت ها.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    مهناز افشار هم با مصیبت دیدگان غرب کشور ابراز همدردی کرد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    مرکز این زمین لرزه که گویا در خاک کشور عراق هست، طوری بوده که بیشترین آسیب و تلفات را متوجه استان کرمانشان و شهرستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب کرده هست. جهت مردم عزیز و خونگرم کرمانشان آرزوی صبر داریم.

    اکثر اشخاص عزیز از صبحگاه امروز متوجه این مصیبت شده است اند و موج تصویر العمل ها از صبحگاه امروز و همزمان با درج این مطلب در حال شروع شدن هست، لذا در مطلب فردا زیاد به این پست ها خواهیم پرداخت.

    اکثر اشخاص ما یک دوست عکاس همراه خود دارند، ولی ارمین یک آتلیه پرتابل همواره در کنارش هست. یعنی حتی یک تصویر هم نمیتوان از او یافت که در نور و کیفیت آن قصور شده است باشد و کاملا آتلیه ای است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    آزاده سدیری و پردیس احمدیه در یکی از این تصویر قشنگا در کنار حامد بهداد در اکران شخصی “خانه دختر” در پردیس آزادی.

    حال خوب گلاره عباسی با دسته گل های نرگس و گردش پاییزی.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    جشن تولد همسر روناک یونسی با کیک عجیب و چندشی که تصویر آن را ملاحضه میکنید. بنده که به شخصه به این کیک لب نمیزنم، شما را نمیدانم!

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    جناب همای فکر نکن با این کار ها ما یادمان میرود که نام مهم ات سعید جعفرزاده احمدسرگورابی است و با عنان موزون “پروازِ پرواز همای” به استقبال عکست برویم!

    به علی ضیا می آید زیاد نامش علی تحمیلی باشد! آنقدر که به وسیله صدا و سیما به مردم تحمیل شده است و میشود.

    فرزاد فرزین در حال پرواز جهت شروع تور آمریکای شمالی. آمریکای شمالی از سه کشور مهم تشکیل شده، آمریکا، کانادا و مکزیک و در باقی کشور ها (گواتمالا، ترینیداد و توباگو، السالوادور، هندوراس و …) مجموعا 10 نفر هم ایرانی پیدا نمیشود. در مکزیک هم که با داشتن آن همه موزیسین خوب به فرزاد نیم نگاه هم نمی اندازند. آمریکا هم که اوضاعش قاراشمیش است و خود آمریکایی ها با هزار سلام و صلوات از گیت فرودگاه رد میشوند چه برسد به ایرانی ها، بعد تنها می ماند کانادا. بعد فرزاد جان مورد نیاز نیست حرف های قلنبه سلنبه بزنی، بگو در راه کنسرت کانادا و تمام!

    همین سلام و تحویل گیری های شماست که آفتاب را پر رو کرده و به ابر های باران زا اجازه تظاهر نمیدهد.

    رایان شجریان پسر کوچک استاد شجریانِ بزرگ با این تصویر یادی از روزهای کودکی اش کرد.

    ملیکا شریفی نیا 31 ساله شد و این روز را با این کیک که تصویرش را ملاحظه میکنید مراسم خوش حالی گرفت. تبریک به یکی از تامین کنندگان مهم سوژه های مطالبمان. ما از طرفدار های ملیکا هستیم!

    من برویت نمیاورم، کوتاه میایم و یک سر به ایتالیا میروم تا آرام بگیرم.

    مهراب قاسمخانی با این پست گذر عمر را مانند پتکی سنگین بر سرمان کوبید. 12 سال از روز های پخش سریال “شب های برره” گذشته است.

    سلفی میلاد میداودی ستاره سابق تیم ملی و استقلال در کنار دختران قشنگ و گیسوکمندش آمیتیس و آتریسا.

    – امیر هیچکی نیومده فقط همین خانومه ست اونم داره با گوشیش تصویر میگیره، یخورده ضایع نیست؟

    + میلاد به روی خودت نیار و لبخند بزن!

    امیریل ارجمند در کنار بهزاد عبدی و بهروز شعیبی در حاشیه کار جدیدشان. بهروز شعیبی همین طوری ادامه دهد میتواند یکی از گزینه های ایفای نقش سهراب سپهری در سریال های پیش رو باشد.

    آنقدر به سلفی های خود افکت بدهید و روتوش کنید تا امیر کربلایی زاده 45 ساله به سامیار 16 ساله تبدیل شود.

    پوستر خلاقانه آلبوم تازه رضا یزدانی که به زودی عرضه خواهد شد. امیدواریم رضا در آلبوم جدیدش خاطره کارهای خوب قدیم را زنده کند.

    شاهین جمشیدی از این دوربین های پهبادی خریده هست. مد جدیدی که تا چند ماه آینده خیلی همه گیر تر خواهد شد.

    حسام نواب صفوی وکیل پایه یک دادگستری با آن همه دبدبه و آن همه کشته مرده در پروژه اخیر سید جواد هاشمی نقش یک پلنگ را بازی کرده است.

    شیرین بینا و مونا فرجاد به مناسبت تولد گلاب آدینه او را حسابی به خرج انداختند.

    الناز شاکردوستِ پر کار در این روز ها این تصویر را در کنار فرزاد مؤتمن کارگردان خوش فکر سینما در پشت صحنه کار تازه جناب مؤتمن به نام “سراسر شب” به اشتراک گذاشته است.

    بهمن خان فرمان آرا و مهتاب زن کرامتی به تماشای نمایش “شوایک” رفته بودند که عوامل این نمایش یعنی امیرحسین رستمی، حامد کمیلی و مهران رنجبر این تصویر را در کنار این عزیزان گرفتند.

    بهرام رادان سوار بر این خودروی کروک کلاسیک اعلام کرد که همه ما را دوست دارد. اوکی، حالا که اینطور است ما هم به دوست داشتنش فکر میکنیم.

    پس از دعاهای خوب حدیث فولادوند و شب پر آرامشی که جهت همه آرزو کرده بود، خواب از چشم نصف کشور عزیزمان ایران ربوده شد.

    کیانوش رستمی با به اشتراک گذاشتن این تصویر در کنار یک سگ گولاخ، از همه خواست که با محیط زیست مهربان باشیم. چشم کیانوش جان، به شرطی که قول بدهی سگ تو هم با انسان ها مهربان باشد!

    مانی رهنما بعد از سال ها صورت و مدل موی خود را عوض کردن داده است که خب میتوان حدس زد به چه دلیلی بوده! این سلفی آخرین پست مطلب امروز ماست. بار دیگر با هموطنان غم زده کرمانشاه ابراز همدردی میکنیم و برایشان آرزوی صبر داریم. تا فردا، یا حق.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | پرواز | تلگرام | همدردی | اینستاگرام | فرزاد فرزین | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (567)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار